onsdag 29 september 2010

Täysremontti

Det blir det av min kropp under vintern.
Och NEJ jag ska inte göra plastikoperationer utan vi ska med min fysioterapeut försöka få min fot (akillessenan inflammerad sen sommaren 2009), mina knän (något fel i meniskerna), mag- och ryggmuskler (för att få min höft i rätt ställning) och axel (hoppar ur led lite emllanåt) i skick :) Jag har nu fått tillåtelse att springa de två sista tävlingarna för den här säsongen och sen efter det får jag inte springa före vi fått foten i skick. Jag har en serie med övningar jag ska göra två gånger per dag så nu hoppas jag att det börjar synas resultat!

Nu ska ja sova så att samma sak som hände idag inte händer imorgon. Min buss går kl.7.50 på onsdagar och jag stiger på vid domkyrkan ca.7.57 så idag tänkte jag vakna tidigt och gå iväg hemifrån 7.40 för att inte behöva springa till bussen. Enda problemet var att jag har tydligen stängt av väckarklockan i sömnen och vaknade 7.37... Jag var på träning igår på kvällen och orkade inte duscha efter det utan skulle duscha idag och det gjorde jag ju också... Så då fick jag i alla fall springa till bussen men hann i tid! (och var lika svettig och äcklig som före jag duscha...)

Så gonatt för idag :)

Inga kommentarer: